Cisco Spark یک سرویس برنامهمحور و مبتنی بر Cloud است که مجموعهی کاملی برای مشارکت و همکاری به گروههای کاری صرف نظر از آنکه قبل و بعد از جلسات، در یک جریان کاری پیوسته با هم هستند یا جدا از هم، ارائه میکند تا بتوانند جلسات کاری تشکیل دهند، پیام بدهند، تماس بگیرند، در محیط مشخص شدهای تحت عنوان Whiteboard تعامل داشته باشند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. در واقع این سرویس برای این امر ساخته شده است که تیمها بصورت یکپارچه و متداوم کار کنند. سرویسی ساده، امن و کامل که افراد را قادر میسازد تا بهتر کار کنند و تعامل داشته باشند.
امروزه ارتباطات نیازمند آن است که سریع، سیار و مبتنی بر همکاری باشند و تمامی اینها به لطف دستگاههای موبایل و نوآوریهای رو به تکامل در زیرساخت و برنامه ها ممکن میگردد. سرویس Cisco Spark، ارتباطات آنی و جلسات زنده را از طریق مجموعهای کاملا یکپارچه که ابزار ارتباطی پیشرو در صنعت IT می باشند، برای یک تجربهی منحصر به فرد همکاری، که تنها Cisco Cloud میتواند فراهم کند، ممکن میسازد.
موارد استفاده Cisco Spark
با استفاده از Cisco Spark می توان موارد زیر را در یک سازمان فراهم نمود
- جلسات: کاربران میتوانند برای ایجاد، برقراری ارتباط و همکاری در یک جریان کاری متداوم، قبل و بعد جلسه و حتی در حین جلسه، دور هم جمع بشوند تا گروهها بتوانند از طریق هرگونه موبایل یا دستگاه ویدئویی، موثرتر از قبل باشند، این امر محدود به مکان کاربران نمی باشد و میتوان افراد را برای ملحق شدن به جلسات از میز کارشان، دفترشان، خانه یا حتی در حین حرکت در جاده، دعوت نمود.
- ارسال پیام: قابلیت رد و بدل کردن پیام و به اشتراک گذاری فایل با فرد یا گروهی دیگر از دیگر ویژگی های Cisco Spark میباشد. کاربر میتواند به هرکسی پیام بدهد، برای مثال شخصی را از فهرست سازمان انتخاب کرد یا صرفا آدرس ایمیل افراد را وارد نمود و به مشتریان، شرکا و هرکسی که نیاز به همکاری با وی را دارد پیامی را ارسال کند.
- تماس گرفتن: با یکپارچه سازی تواناییهای Cisco Unified Communications، میتوان از قابلیتهای برگزاری جلسه و پیام دادن نهایت بهره را برد تا تجربههای همکاری بهتر برای همه تضمین گردد. اگر کاربر دارای کنترل تماس موجود و کنونی سیسکو باشد، مثل Cisco Unified Communications Manager، Business Edition 6000 و 7000 یا Cisco Hosted Collaboration Solution، میتواند همچنان از آنها استفاده کرده و به آنها بیافزاید. در کشورهایی که در آنها کارایی تماسگیری Cisco Spark هنوز در دسترس نیست، برای ساخت تجربهی کاربری واحد و یکپارچه، این امر برای مشتریان ساده شده است که با استفاده از Cisco Spark Hybrid Services تماس حاصل نمایند.
Cisco Spark ، طراحی شده برای هر سازمانی
سرویس Cisco Spark مجموعه خدماتی قدرتمند را برای تمام شیوههای ارتباطی لازم فراهم میکند. شاید کاربر یک گروه تجاری تازهکار با راه حلی ویژه و Ad Hoc باشد، یا یک سیستم کلیدی منسوخ و قدیمی یا PBX داشته باشد و بخواهد آن را بروز نماید. شاید قبلا به سمت استفاده از IP رفته و یا یک سرویس مبتنی بر Cloud را توسعه داده باشد و بخواهد قابلیتهای خود را حتی گستردهتر از قبل کند. Cisco Spark با فراهم آوردن مزایای یک سرویس همکاری تجاری کامل برای تمام افراد سازمان، ارتباطات آنها را به مرحلهی جدیدی میبرد.
مشتریان میتوانند دست به ابتکار بزنند و افکار خود را عملی کنند:
- با استفاده از قابلیت تخته سفید Cisco Spark از هر دستگاهی، چه زمانی که کاربران در کنار هم هستند، چه زمانی که جدا از هم میباشند، می توانند با هم تعامل داشته باشند.
- برای اتاق جلسات، Cisco Spark Board شامل یک صفحهی ارائه، یک تخته سفید دیجیتالی، و یک سیستم ویدئویی کنفرانس متصل به سرویس Cisco Spark است.
- هرکسی در هر جلسه یا فضای گروهی میتواند با کاربر مشارکت کند و به فرایند نوآوری کمک نماید.
کاربران میتوانند چابکی گروه و پاسخ سریع را از آغاز پروژهای تا اتمام آن افزایش دهند:
- با همگامسازی، مباحث و آمادهسازی، میتوان جلسات موثر بیشتری را پیش از موعد مقرر برگزار کرد.
- میتوان حین جلسات به رشتههای بحث و محتوا دسترسی پیدا نمود.
- میتوان بعد از جلسات بازنگری کرد، پیگیری نمود و اعمالی آگاهانه و سریع انجام داد.
مشتریان میتوانند رشد و موفقیت تجارت را سرعت ببخشند:
- میتوان منابع IT را متمرکز ساخت تا آنها را از یک مرکز هزینهزا به سکویی برای نوآوری و رشد تبدیل نمود.
- با هوشمندانهتر کار کردن از هر جایی و متصل کردن و دخیل کردن کارمندان، میتوان فرهنگ شرکت را ارتقا داد.
- با هوشمندانهتر و سریعتر کار کردن، کنترل هزینهها و به حداکثر رساندن منابع، میتوان پاسخگوی مطالبات تجاری بود.
دلایل استفاده از سیسکو اسپارک
با استفاده از Cisco Spark Hybrid Services مشتریها می توانند کنترل تماس موجود سیسکویی خود را به جلسات و سرویسهای پیامرسانی مقرر در Cisco Collaboration Cloud متصل کنند. بهعلاوه، تمام دستگاههای صوتی و تصویری پشتیبانی شده توسط سرویس Cisco Spark، ثبت (Registration) و اتصال سادهای را به سرویس Cisco Spark در Cloud فراهم میکند.
سهولت استفاده
Cisco Spark طراحی شده است تا هر فعالیت، تجربهی کاربری و مدیریتی را تسهیل و کاربریاش را ساده نماید. این سرویس برای استفاده و مدیریت آسان میباشد و بر پایهی اشتراک سادهای عرضه شده است، پس میتوان به محض مطالبه، سرویسها را در Cloud یا روی Premiseها اضافه نمود.
امنیت بالا
تجربهی گستردهی شرکت سیسکو در ایمن کردن بزرگترین شبکههای جهان، در کنار مهارت ارتباطات و Cloud ما به کاربر کمک میکند اطمینان حاصل نماید که Cisco Spark ایمن و قابلاتکاست.
نرم افزاری کامل
بهترین ابزار همکاری شرکت سیسکو در یک سرویس کامل، صرف نظر از مکان یا دستگاه، تجربهای فوقالعاده را فراهم میکند. میتوان با هرکسی در هر جایی و هر زمانی جلسه گذاشت، پیام رد و بدل کرد و تماس گرفت. و از آنجاییکه سیسکو این سرویس را در Cloud خود میزبانی (Host) میکند، همیشه بروز است.
تجربه های جلسهی موثر و غنی
با کمک این سرویس میتوان افراد را دور هم جمع کرد تا در یک سلسله کار مداوم، قبل، بعد و در حین جلسه نوآوری داشته، ارتباط برقرار نموده و همکاری کنند تا تیمها بتوانند حتی موثرتر از قبل واقع شوند. همچنین میتوان سودمندی را افزایش داد و سریعتر تصمیمات بهتری را گرفت.
تماس های صوتی و تصویری HD
میتوان سودمندی کارمندان را با قابلیت تماس گرفتن با هرکسی از هرجایی ارتقا داد و مکالمات را مدام بین دستگاه های سیار، رومیزی و دستگاه های موجود در اتاق و در صورت نیاز دوباره به مورد قبل منتقل کرد.
دیدگاه خود را بنویسید